Samsung w Polsce: Sukces notebooków w krótkim czasie!
Samsung w Polsce: Sukces notebooków w krótkim czasie!

Notebooki Samsunga zadebiutowały na polskim rynku z wielkim sukcesem. Radek Repelewicz, przedstawiciel firmy, ujawnia, że do tej pory sprzedano 9,5 tys. urządzeń, a do końca maja liczba ta z pewnością przekroczy 10 tys. To wynik zgodny z planami sprzedażowymi Samsunga.
Dlaczego jednak Samsung tak późno wszedł na rynek polski? Jak wyjaśnia Repelewicz, decyzje zapadają na innym kontynencie, a polski oddział miał chęć debiutu już cztery lata temu. Realne możliwości pojawiły się dopiero teraz, co skłoniło firmę do natychmiastowego działania.
Repelewicz zapewnia, że mimo trudności na rynku i silnej konkurencji, Samsung jest gotowy stawić czoła wyzwaniom i zrealizować swoje ambicje.
Na podstawie: Źródła









