Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Niepokój sponsorów w obliczu Igrzysk Olimpijskich

Niepokój sponsorów w obliczu Igrzysk Olimpijskich

Niepokój sponsorów w obliczu Igrzysk Olimpijskich

CZQ>PL>MARKETING
Niepokój sponsorów w obliczu Igrzysk Olimpijskich

Danuta Walewska w artykule dla Rzeczpospolitej porusza zagadnienia związane z niepewnością sponsorów przed Igrzyskami Olimpijskimi. W szczególności zwraca uwagę na przykład sieci supermarketów Carrefour, która poniosła straty w wysokości około 100 mln dolarów na skutek wsparcia olimpiady.



Mimo znacznych kłopotów finansowych, Carrefour nie zamierza wycofywać się ze sponsorowania wydarzenia. Walewska podkreśla, że pozostali sponsorzy również nie rozważają rezygnacji, co może świadczyć o ich zaangażowaniu w promocję marki.



Jednakże, jak zauważa autorka, takie firmy jak Samsung i Lenovo postanowiły usunąć swoje logo z rajdu z olimpijską pochodnią w Nagano, co może wskazywać na obawy dotyczące bezpieczeństwa.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.