Zarządzanie informacjami w czasie bessy - Jak skutecznie komunikować?

Zarządzanie informacjami w czasie bessy - Jak skutecznie komunikować?

CZQ>PL>MARKETING
Zarządzanie informacjami w czasie bessy - Jak skutecznie komunikować?

Joanna Tauber z agencji Tauber Promotion porusza ważny temat na łamach Rzeczpospolitej. W obliczu bessy, gdy nikt nie myśli o inwestowaniu w akcje, zadaje pytanie: „Czy ma sens prowadzenie jakichkolwiek działań inwestorskich?”

Według Tauber, nawet poprawiające się wyniki finansowe nie są wystarczające, aby przełamać niekorzystny trend spadków cen akcji. Najlepsze relacje inwestorskie również nie przynoszą oczekiwanych rezultatów w trudnych czasach.

Bessa staje się więc wyznacznikiem efektywności działań z zakresu IR i PR. Tauber podkreśla, że informacje należy umiejętnie dozować, aby zwiększyć zaufanie do spółek, zwłaszcza w kryzysowych momentach.

Wnioskując, w czasach bessy komunikacja staje się kluczowym narzędziem, które może wpłynąć na postrzeganie i przyszłość firm na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.