Licencja na przetrwanie - Polskie desktopy w 2007 roku

Licencja na przetrwanie - Polskie desktopy w 2007 roku

CZQ>PL>MARKETING
Licencja na przetrwanie - Polskie desktopy w 2007 roku

Według wstępnych szacunków, w 2007 roku sprzedaż desktopów w Polsce osiągnęła ok. 1,5 mln sztuk. Co więcej, co najmniej 1,3 mln z tej liczby stanowiły B- i C-brandy. To oznacza około 20-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2006.



Warto zauważyć, że trudno znaleźć w Europie kraj, w którym desktopy cieszyłyby się równie dużym wzięciem. Średnia cena tych produktów rośnie, mimo że wartość dolara cały czas spada. Przyczyną tego zjawiska może być rosnąca siła nabywcza krajowych odbiorców, ponieważ pensje w Polsce rosną szybciej niż ceny sprzętu.



W 2006 roku za desktop o wyrafinowanej konfiguracji trzeba było zapłacić dwie średnie krajowe pensje, podczas gdy w 2007 roku wystarczała już jedna pensja z hakiem. Taki trend może wskazywać na zmiany w preferencjach konsumentów oraz ich zdolności do inwestowania w nowoczesne technologie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.