Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Xerox z nowym logo: Co to oznacza dla marki?

Xerox z nowym logo: Co to oznacza dla marki?

Xerox z nowym logo: Co to oznacza dla marki?

CZQ>PL>MARKETING
Xerox z nowym logo: Co to oznacza dla marki?

Xerox wprowadza nowy znak towarowy, co zwiastuje znaczące zmiany w jej wizerunku. To odświeżone logo ma być widoczne na materiałach marketingowych w ciągu najbliższych tygodni, a także na urządzeniach oraz elewacjach budynków w drugiej połowie roku.


Proces zmiany wizerunku planowany jest na 18 do 24 miesięcy, co oznacza, że klienci i partnerzy będą mieli czas na adaptację do nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding to kluczowy element strategii marketingowej, który może przyciągnąć uwagę nowych klientów oraz utrzymać lojalność obecnych.


Zmiany logo mogą również wpłynąć na postrzeganie marki w branży IT, zwiększając jej konkurencyjność na rynku. Warto obserwować, jak nowe logo przyczyni się do dalszego rozwoju marki.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.