Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa Era Dystrybucji: Umowy z Gigantami IT

Nowa Era Dystrybucji: Umowy z Gigantami IT

Nowa Era Dystrybucji: Umowy z Gigantami IT

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Era Dystrybucji: Umowy z Gigantami IT

W świecie technologii następują istotne zmiany. Niedawno, firma LX podpisała kilka kluczowych umów dystrybucyjnych z IBM, Avayą i Huawei. To krok, który może znacząco wpłynąć na dostępność innowacyjnych rozwiązań dla mniejszych integratorów.



Jean-Jacques Apkarian, przedstawiciel LX, podkreśla, że umowa z IBM ma charakter pilotażowy. To pierwszy taki przypadek w historii dystrybucji, w którym dostarczany będzie software w modelu OEM razem ze sprzętem skierowanym do rynku MSP.



Pomimo trudności, z jakimi boryka się IBM w segmencie oprogramowania, współpraca z LX może przynieść nowe możliwości. Dystrybutorzy mają szansę na wsparcie w dostarczaniu systemów, które są kluczowe dla rozwoju mniejszych firm.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.